De Academie

Waar je actief aan je skills werkt door te leren, te doen én impact te maken!

13 december 2024

tot 27 juni 2025

Scholier, Student, Werkend

Voor wie

Landelijk

Leeftijd

Aanmelden voor

3 november 2024

Max. deelnemers

Sabine Legtenberg en Cadisha Lepelblad 06-11321696 / 06-2911925 E-mail

De Academie geeft alumni van 16 t/m 30 jaar de kans om aan professionele skills naar keuze te werken. Je kunt kiezen uit 4 disciplines: public speaking, fondsenwerving & sales, eventmanagement en PR & sociale media. Wil jij je doelen omzetten in daden én impact maken? Samen met andere alumni ga je aan de slag met projecten die bij jou passen. De Academie biedt verschillende trainingen en praktijkopdrachten aan waar je aan kunt deelnemen. Wil jij een specifieke skillset leren én impact maken? Dit is je kans!

"Het betekent veel voor me om mensen met mijn verhaal te kunnen inspireren. Tegelijkertijd help ik de weekendschool verder, dat is win-win.”

Guillaume Brooks ex-deelnemer

De Academie bestaat uit:

• Trainingsweekend | 13-15 december 2024
  • Trainingsdag per discipline | 1 en/of 2 februari 2025
  • Praktijkopdrachten per discipline | vanaf januari 2025
  • Bezoek Amerikaanse Ambassade | 4 april 2025
  • Optionele externe verdiepingsactiviteiten (n.n.b.)
  • Eenmalige online intervisie (n.n.b.)
  • Afsluitingsborrel | 27 juni 2025

Tijdsinvestering: 80 uur in totaal: ± 40 uur aan opleiding; ± 40 uur aan praktijkervaring. Dit traject is goed te combineren met je werk en/of opleiding

Interesse? Meld je gauw aan voor een vrijblijvend intakegesprek!

We nemen na je aanmelding direct contact met je op voor een online gesprek. Samen kijken we of De Academie bij jouw doelen past. Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus wees op tijd met aanmelden. We maken uiteindelijk de selectie op basis van je motivatie en jouw professionele doelen.

Vragen? Neem contact op.

Sabine Legtenberg en Cadisha Lepelblad 06-11321696 / 06-2911925 E-mail

13 december 2024

tot 27 juni 2025

Scholier, Student, Werkend

Voor wie

Landelijk

Leeftijd

Aanmelden voor

3 november 2024

Max. deelnemers

• Wie mogen er allemaal deelnemen aan activiteiten?

Je mag meedoen aan onze activiteiten als je oud-leerling bent en je diploma hebt behaald.

Krijg ik reiskostenvergoeding als ik naar een activiteit ga?

Via jouw locatie kun je een NS Business Card lenen die je kunt gebruiken om naar de activiteit te reizen. Deze lever je na de terugreis weer in. Lukt het niet om de kaart te lenen? Dan kun je je reiskosten declareren via het declaratieformulier.

Moet ik zelf mijn lunch meenemen voor tijdens de activiteit?

Of jij je eigen lunch mee moet nemen naar een activiteit verschilt per activiteit. Dit wordt van tevoren altijd gecommuniceerd met jou. Als wij de lunch verzorgen, houden we (zoveel mogelijk) rekening met dieetwensen (allergieën, halal, vegetarisch etc.), laat het onze contactpersoon dus vooral weten als jij specifieke dieetwensen hebt.

Mag ik iemand meenemen naar de activiteiten?

Activiteiten zijn in principe alleen bedoeld voor oud-leerlingen. Wil jij graag een keer een vriend(in)/nicht/neef die niet oud-leerling is meenemen naar een activiteit? Vraag van tevoren dan even aan de genoemde contactpersoon of dit mogelijk is.