Ambassadeurs­academie

23 jan 2024

Op 9 en 10 december 2023 kwamen twaalf alumni van verschillende vestigingen samen voor de start van de Ambassadeursacademie. Tijdens dit eerste opleidingsweekend leerden de ambassadeurs in wording elkaar kennen en gingen ze op zoek naar hun persoonlijk verhaal.

De zaterdag en zondag stonden in het teken van zelfreflectie en storytelling. Onder begeleiding van trouwe gastdocenten Melle Dotinga en Ger Casparie, gingen de alumni op zoek naar hun kernwaarden. Onderdeel van het programma was het ontleden van hun favoriete muziek, want muziek raakt emotie, en het leren om een verhaal te vertellen aan de hand van een ‘story spine.’ Aan het einde van het weekend presenteerden alle deelnemers een bevlogen en persoonlijk verhaal. Elk optreden was een moedige en veelbelovende prestatie.

Vanaf het voorjaar zullen de leden van deze nieuwe ambassadeursgroep hun verhalen met de buitenwereld gaan delen. Ben jij nieuwsgierig? Laat het ons weten als jij één van onze ambassadeurs als spreker zou willen uitnodigen.

Ambassadeursacademie

Contactgegevens en meer informatie over ons alumninetwerk vind je op deze pagina.

Fotografie: Cherise Koning (selfie) en Arno Stevens